Quantcast

Όταν το αμερικάνικο ενήλικο animation δίκαζε τον Henry Kissinger, ξανά και ξανά και ξανά

Από το Fritz the Cat μεχρι το Simpsons και το Futurama, o λαομίσητος πολιτικός μπήκε επανειλημμένα στο στόχαστρο της μικιμάου σάτιρας

POPSTREAM
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 1 Δεκεμβρίου 2023

Chandler Bing, κυριολεκτικά εγώ

Πώς και γιατί ταυτιστήκαμε τόσο πολύ με τον Matthew Perry

SERIES
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 30 Οκτωβρίου 2023

Άγριες νύχτες στο Scala: Το ντοκιμαντέρ που μας θυμίζει πώς θα έπρεπε να μοιάζει η εμπειρία της κινηματογραφικής αίθουσας

Με αφορμή το υπέροχο αφιέρωμα των Νυχτών Πρεμιέρας στο έξαλλο βρετανικό σινεμά των 80s, μιλήσαμε με τους δημιουργούς Jane Giles και Ali Catterall

CINEMA INTERVIEWS
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 13 Οκτωβρίου 2023

Ο δημιουργός του Ηρακλή, του Αλαντίν και της Μικρής Γοργόνας δεν είναι καθόλου fan των live-action remakes της Disney

Βρεθήκαμε με τον θρυλικό John Musker στο Animasyros και μιλήσαμε για την Disney, για το animation, για την Αρχαία Ελλάδα, για το Α.Ι., για όλα

CINEMA INTERVIEWS
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 11 Οκτωβρίου 2023

Αυτές είναι 7 ελληνικές ταινίες μικρού μήκους που προλαβαίνετε και πρέπει να δείτε online στο Φεστιβάλ Δράμας

Η πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή μέχρι σήμερα το βράδυ, αλλά ευτυχώς οι (ψηφιακές και φυσικές) προβολές θα συνεχιστούν σύντομα

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 11 Σεπτεμβρίου 2023

We Take Venice ’23: Πόσες φορές θα δούμε το ίδιο κλασικό χολιγουντιανό biopic;

Από τον Enzo Ferrari και την Priscilla Presley μέχρι τον Leonard Bernstein, το Hollywood δεν σταματάει να φτιάχνει κυριλέ βιογραφικές ταινίες, δυστυχώς

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 9 Σεπτεμβρίου 2023

We Take Venice ’23: Ακυρωμένοι όλων των φεστιβάλ, ενωθείτε;

Η ταυτόχρονη παρουσία των Woody Allen, Roman Polanski και Luc Besson στη Μπιενάλε ανοίγει και πάλι διάπλατα τα ζητήματα του cancel culture και του διαχωρισμού έργου-καλλιτέχνη

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 7 Σεπτεμβρίου 2023

We Take Venice ’23: Netflix σημαίνει dream team στα φεστιβάλ και τσαμπουκάς στο Hollywood

Νέους Wes Anderson, David Fincher, Bradley Cooper και Pablo Larrain έφερε στη Biennale η πλατφόρμα, άσχετα αν λείπουν οι απεργοί πρωταγωνιστές τους

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 4 Σεπτεμβρίου 2023

We Take Venice ’23: Ο πειραματισμός για τις μάζες είναι το μέλλον του σινεμά, ίσως

Τι υπάρχει μετά το σινεμά; Οι νέες ταινίες του Wes Anderson και του Harmony Korine μας έβαλαν σε σκέψεις

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 3 Σεπτεμβρίου 2023

We Take Venice ’23: Είδαμε το Poor Things κι αυτή είναι η πρώτη αντίδρασή μας, όσο προσπαθούμε να συνέλθουμε

Ο Γιώργος Λάνθιμος συνεχίζει να εκθέτει την χώρα στο εξωτερικό, ευτυχώς

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 1 Σεπτεμβρίου 2023

We Take Venice ’23: Φεστιβάλ με απεργία, κόκκινο χαλί χωρίς stars, όλα καλά

Η απεργία των σεναριογράφων και (κυρίως) των ηθοποιών του Hollywood διαταράσσει την φεστιβαλική κανονικότητα, και καλά κάνει

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 31 Αυγούστου 2023

We Take Venice ’23: Τι δουλειά έχουμε στο φετινό φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας;

Θα δούμε νέο Λάνθιμο, νέο Fincher, νέο Mann, νέο Anderson – και θα γυρίσουμε για να το διηγηθούμε

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 29 Αυγούστου 2023

Το action σινεμά δε μπορεί πια να σώσει τον κόσμο

Όσο κι αν τρέχει ο Tom Cruise κι όσο καλό κι αν είναι το νέο Mission: Impossible

CINEMA
Αλέξανδρος Παπαγεωργίου · 1 Αυγούστου 2023

Asteroid City: Τα απάνθρωπα μπλουζ των αστεροειδών

O Wes Anderson τα κατάφερε: έφτιαξε την πιο Wes Anderson ταινία, με την καλή την έννοια

CINEMA

Οι 10 καλύτερες πολιτικές κωμωδίες ever, μπας και αντέξετε αυτήν που ζούμε

Αν ψάχνετε κάτι να σας φτιάξει το κέφι, *δεν* το έχουμε – αλλά έχουμε μερικές πολύ αξιόλογες κινηματογραφικές προτάσεις

CINEMA

Τα 10 καλύτερα κινηματογραφικά μικιμάου της τελευταίας δεκαετίας, για όλα τα κακά παιδιά

Με αφορμή τον θρίαμβο του Spider-Man: Across the Spider-Verse, ανατρέχουμε στα καλύτερα animated films από το 2010 μέχρι σήμερα

CINEMA

Ο Cormac McCarthy μας έδειξε την σκοτεινή πλευρά της Αμερικής, σημαδεύοντας την λογοτεχνική και κινηματογραφική μας φαντασία

Η πρώτη σπουδαία μεταφορά στη μεγάλη οθόνη ήρθε το 2007 με το No Country for Old Men, αλλά το στίγμα του McCarthy που έφυγε από τη ζωή αυτήν την βδομάδα ήταν ήδη παρόν στο αμερικάνικο σινεμά

CINEMA
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ