THE STREAM

Χανιά: Κινητό ανατινάζεται μέσα στην τσέπη της μπουφάν του ιδιοκτήτη του

Αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός έγινε ένα smartphone στα Χανιά


THE NEWSROOM · 9 Ιανουαρίου 2019

Το Χάρο με τα μάτια του είδε πριν από μερικές μέρες ένας νεαρός Χανιώτης, όταν το καινούριο του smartphone αποφάσισε να ανατιναχτεί μέσα στην τσέπη του μετά από υπερβολική υπερθέρμανση. Όπως κατήγγειλαν στο τοπικό μέσο zarpanews.gr ο νεαρός και η μητέρα του, το κινητό ήταν μάρκας SAMSUNG (μοντέλο J6) και είχε αγοραστεί το φθινόπωρο από υποκατάστημα μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρονικών ειδών της πόλης.

Τελικά το κινητό μπορεί να πει κανείς με αρκετή βεβαιότητα πως δεν κατάφερε να πιάσει την διάρκεια ζωής που υπόσχεται ο κατασκευαστής, καθώς λίγες μέρες πριν την Πρωτοχρονιά κατέληξε στην βαριά απόφαση να αυτοπυρποληθεί. Αυτό ήταν και το αμέσως επόμενο πράγμα που είδε ο ανήλικος που το είχε στην τσέπη του γιλέκου του, καθώς ξαφνικά άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από την τσέπη του.

Η καταστροφή κλιμακώθηκε απότομα, όταν πήρε φωτιά και το γιλέκο του, που ήταν φτιαγμένο από νάιλον. Κατά τη διάρκεια της προσπάθειας του νεαρού να ξεφορτωθεί το φλεγόμενο ρούχο πετώντας το στον αέρα, το κινητό εξερράγη. Ευτυχώς τα μόνα θύματα ήταν το κινητό και το ρούχο, αν και ο νέος πρέπει να πήρε την τρομάρα της ζωής του.

Δείτε τις αποκλειστικές φωτογραφίες του zarpanews (το οποίο έχει στη διάθεση του τα στοιχεία των καταγγέλοντων και την απόδειξη αγοράς):

Στη συνέχεια ακολούθησε φυσικά επικοινωνία με την εταιρεία, η οποία καλέστηκε να πάρει πίσω το κινητό για να εξετάσει το πως η συσκευή κατέληξε να μετατραπεί σε αυτοσχέδιο εκρηκτικό – εμπρηστικό μηχανισμό. Η απάντηση της εταιρεία όμως ήταν αρνητική, καθώς σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες του smartphone, απάντησε ότι δεν μπαίνει ζήτημα αντικατάστασης ή αποζημίωσης καθώς “δεν είναι ευθύνη της εταιρίας.

Όταν στα σκάει το κινητό λογικά είναι η φάση της εταιρείας.

 

Best of internet