Quantcast
THE STREAM

Κάπου τον Φλεβάρη θα φτάσει το κάπου ένα εκατομμύριο δέματα που είναι στις αποθήκες

Σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, το νωρίτερο στις 20 Γενάρη θα αποσυμφορηθεί κατάσταση


THE NEWSROOM · 22 Δεκεμβρίου 2020

Ένας πρωτοφανής αριθμός απαράδοτων (και όχι απαράδεκτων) δεμάτων φαίνεται ότι έχει συγκεντρωθεί στις αποθήκες μετά το φρακάρισμα των τελευταίων μηνών. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για πάνω από ένα εκατομμύρια δέματα, για τα οποία η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) υπολογίζει ότι θα χρειαστεί περίπου ένας μήνας μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους.

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, οι εταιρείες διανομής έχουν προσπαθήσει να λύσουν το πρόβλημα συνάπτοντας συμφωνίες με οδηγούς ταξί, μικρών φορτηγών και άλλων επαγγελματικών οχημάτων – ενίοτε προσπαθούν να το κάνουν και οι ίδιοι οι καταναλωτές, με πιο αυτοσχεδιαστικό τρόπο. Από την άλλη, τα μέσα αναφέρουν ότι από τις γνωστές εταιρείες του χώρου μόνο μία έχει αγοράσει ή μισθώσει φορτηγά και βαν, ώστε να εξυπηρετηθεί ο φόρτος.

Έτσι, τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις συνεχίζονται ακάθεκτα κάπου ένα μήνα μετά τη Black Friday. Εκτός από τα δέματα, συσσωρεύονται επίσης και τα παράπονα των καταναλωτών. Την περασμένη Πέμπτη καταγράφηκαν 170 καταγγελίες και την Παρασκευή 370, δηλαδή πάνω από διπλάσιες.

Όπως είπε στο ethnos ο Αντιπρόεδρος για τον τομέα ταχυδρομικών υπηρεσιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων:

«Πριν τις 20 Ιανουαρίου δεν το βλέπω εφικτό να έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση αλλά, βέβαια, όλα εξαρτώνται από πάρα πολλούς παράγοντες.

Η αύξηση των δεμάτων κάποιες φορές ξεπερνάει σε διπλάσιο ποσοστό τις παραγγελίες της περασμένης BLACK FRIDAY. Σχεδόν 100% πάνω είναι οι παραγγελίες που καταγράφονται και τις παραμονές των φετινών εορτών σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.»

Σύμφωνα με τον κ. Παντελή, φταίει και το lockdown, το οποίο αυξάνει την κίνηση στους δρόμους. Από την άλλη, είναι εμφανές ότι οι εταιρείες δεν προσπάθησαν ιδιαίτερα να προετοιμαστούν για την αύξηση των παραγγελιών. Αξίζει να θυμηθούμε εκείνη τη φωτογραφία που δημοσίευσε ο συνδικαλιστικός φορέας των ίδιων των διανομέων, οι οποίοι δουλεύουν κυριολεκτικά αδιάκοπα αυτή την περίοδο:


Αξίζει να σημειωθεί ότι υφίσταται δικαίωμα αποζημίωσης, όμως όχι για τον τελικό πελάτη, αλλά για το e-shop που είχε σύμβαση με τον κούριερ. Ο πελάτης μπορεί να αποζημιωθεί μόνο αν το ηλεκτρονικό κατάστημα παραιτηθεί από την αποζημίωση και την μεταβιβάσει σε αυτόν.

Επίσης, αναγκαίο είναι να έχει περάσει το πενταπλάσιο από τον συμφωνημένο χρόνο. Τότε, η αποζημίωση ισοδυναμεί με την επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων με πλαφόν τα 100 ευρώ και έξι ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης από την συμφωνηθείσα μέρα παράδοσης.

Σα να λέμε, ΚΑΛΟ 2022 Y’ALL.

(πηγή)

Best of internet