Τώρα που η απαγόρευση κυκλοφορίας φαίνεται να μοιάζει με μία δυσάρεστη αλλά επαρκώς μακρινή ανάμνηση, ο κόσμος αρχίζει να το διασκεδάζει κάνοντας πειράματα με τα μέτρα social distancing. Η εφευρετικότητα αυτή έχει αγγίξει και την οικονομία και πιο συγκεκριμένα ένα σουβλατζίδικο στη Θεσσαλονίκη, το οποίο έχει τοποθετήσει φανάρι για να τηρούν οι πελάτες του τις αναγκαίες αποστάσεις.
Ούτως ή άλλως, τα καταστήματα λειτουργούν υπό καθεστώς ειδικής ρύθμισης, που ελέγχει και πόσοι πελάτες μπαίνουν μέσα και αν τηρούν τις μεταξύ τους αποστάσεις. Στο κάτω κάτω, γιατί να χρησιμοποιήσεις κανείς ήδη μπανάλ μεθόδους όπως κορδέλες ή σημάδια στο πάτωμα, όταν μπορείς να βάλεις ένα φανάρι μέσα στο μαγαζί;
Η λειτουργία στη σουβλακερί της Αριστοτέλους είναι απλή: Αν είναι πράσινο, ο πελάτης μπορεί να πάει ως το ταμείο. Αν είναι κόκκινο θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμη μέχρι να παραγγείλει τα πιτόγυρά του. Αξίζει να ειπωθεί εδώ ότι σύμφωνα με την ΕΡΤ, το κατάστημα δε διαθέτει μόνο πιάτα εμπνευσμένα από τον Χαρδαλιά (ίσως μία χαρδασεφταλιά😉 αλλά και ειδικό κατάλογο που να μπορεί να διαβαστεί από άτομα με προβλήματα όρασης.
Δείτε το βίντεο:
Βέβαια ο συγκεκριμένος σουβλακάρχης έρχεται δεύτερος και καταϊδρωμένος ως προς τη χρήση φαναριού σε κατάστημα. Η πρώτη διδάξασα του είδους ήταν μία καφετέρια της ίδιας πόλης, η οποία είχε κλείσει με τζάμια ένα φανάρι του δρόμου, ώστε να μην κρυώνει:
Το ίδιο ακριβώς συνέβη σε μία καφετέρια στην Πάτρα πιο πρόσφατα:
Κορίνθου και Τριών Ναυάρχων Πάτρα Όμως πρέπει να πούμε ότι το φανάρι κοιτάει αντίθετα από εκεί που είναι η κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Θα λειτουργήσει όταν η Κορίνθου αλλάξει φορά κίνησης όπως σχεδιάζεται σε λίγο καιρό.