Ακάθεκτη θα συνεχιστεί όπως φαίνεται η γενοκτονία αγέννητων παιδιών, παρά την γενναία προσπάθεια του Kινήματος υπέρ της ζωής και εναντίον των εκτρώσεων «Αφήστε με να ζήσω» να τη σταματήσει. Οι απανταχού φόνισσες και οι συνεργάτες τους κατάφεραν να κατέβουν οι διαφημίσεις, και μάλιστα με απόφαση από τα ανώτατα κλιμάκια.
Πιο συγκεκριμένα, η διαφήμιση κατέβηκε με εντολή του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών λίγες ώρες αφότου ανέβηκε σε 31 πλαίσια 17 σταθμών του μετρό. Αν δεν είχαν μεσολαβήσει όλοι οι οχτροί των αγέννητων παιδιών, θα είχε παραμείνει στη θέση της για 2 εβδομάδες. Η διαφήμιση είχε ανεβεί για λογαριασμό του κοινωφελούς φιλανθρωπικού συλλόγου «Πανελλήνια Ενωση Φίλων των Πολυτέκνων» και πρέπει να σημειωθεί ότι η λυπητερή ήταν κατά πολύ χαμηλότερη από όσο θα ήταν για εμπορική διαφήμιση, καθώς πάει με το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι κάπου 50% χαμηλότερο.
Όπως καταλαβαίνετε, το Ίντερνετ θρήνησε το ότι κανείς δεν θέλει να αφήσει τα παιδιά να ζήσουν: