Quantcast
THE STREAM

Ποσοστά telemarketing χτύπησε η χτεσινή συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στο Open

Ιδανικό για μεταμεσονύχτιο άραγμα θεωρούν το θέαμα του πρωθυπουργού μας οι τηλεθεατές


THE NEWSROOM · 10 Ιανουαρίου 2019

Ικανοποιημένος πρέπει να αισθάνεται ο Αλέξης Τσίπρας για τα ποσοστά που χτύπησε η χτεσινή συνέντευξη του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open, μιας και κατάφερε να ξεπεράσει με άνεση το μονοψήφιο. Ο έλληνας πρωθυπουργός πέτυχε πολεμώντας με νύχια και με δόντια να δημιουργήσει ένα ελάχιστο ενδιαφέρον για το όλο drama με τον Πάνο Καμμένο σε ένα μικρό έστω κομμάτι του κοινού – ένα αξιοσημείωτο κατόρθωμα, μιας και το κοινό μάλλον προτιμούσε να δει διαφημίσεις πολυμίξερ από την πολυδιαφημισμένη συνέντευξη του πρωθυπουργού.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το zappit, η ενημέρωση του Αλέξη Τσίπρα για τα σχετικά με τον χωρισμό του με τον Καμμένο που αναμένεται σύντομα έπιασε ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά μεταξύ των τηλεοπτικών εμφανίσεών του. Αναλυτικά, οι αριθμοί της Nielsen μιλούν για ποσοστό που κινήθηκε στο 14,5% για το σύνολο και στο εκκωφαντικό 11,1% για το δυναμικό κοινό, ενώ το peak τέταρτο της ώρας η τηλεθέαση δεν πέρασε το 16,2%.

Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, αξίζει να αναφερθεί εδώ πως η εμφάνιση του Αλέξη Τσίπρα στο δελτίο του Alpha στις 8 Νοεμβρίου 2018 είχε κάνει μέσο όρο 27,2%, ενώ σε τέταρτο είχε αγγίξει το 40%, σύμφωνα πάντα με στοιχεία της ίδιας εταιρείας. Αυτή πάντως είναι η συνέντευξη του πρωθυπουργού, σε περίπτωση που θέλετε να δώσετε τίποτα views της παρηγοριάς στον φτωχό πρωθυπουργό:

 

Πάντως μετά από όλα αυτά να καταλήξουμε με ασφάλεια στο συμπέρασμα πως αν το Netflix είχε σκοπό να κάνει σειρά τον έρωτα των Τσίπρα – Καμμένου, μάλλον τώρα θα βάλει τα σχέδιά του στον πάγο.

(πηγή)

 

Best of internet