Quantcast
THE STREAM

Σόρι είπε τελικά η Η&M για την uncool μαϊμουδιά που ανέβασε στο e-shop της

Αφαίρεσε και τη φωτογραφία, αλλά και το συγκεκριμένο ρούχο από τα καταστήματα της παγκοσμίως


THE NEWSROOM · 9 Ιανουαρίου 2018

Την πιο uncool μαϊμουδιά φαίνεται να έκανε ο σουηδικός κολοσσός ένδυσης H&M, ανεβάζοντας μια φωτογραφία στο eshop της εταιρίας η οποία προκάλεσε πολλές αντιδράσεις στα social media παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, η φωτογραφία ενός μικρού μαύρου αγοριού να φοράει ένα φούτερ με τη στάμπα «COOLEST MONKEY IN THE JUNGLE», δηλαδή «η πιο κουλ μαϊμού στη ζούγκλα» θεωρήθηκε από το κοινό ως μια ρατσιστική επιλογή.

Τελικά οι αναρτήσεις που έκραζαν τα H&M για τον τρόπο που είχαν επιλέξει να σπρώξουν τη μπλούζα γίνονταν όλο και πιο πολλές, με τον κόσμο να θεωρεί ότι η φωτογραφία ταύτιζε τους έγχρωμους με μαϊμούδες. Τα πράγματα πάντως γίνονταν ακόμα περίεργα όταν επέλεγες το πορτοκαλί χρώμα της μπλούζας:

Στο μαύρο παιδάκι μπορεί να φόρεσαν τη μπλούζα με τη μαϊμού, όμως το λευκό παιδάκι φόρεσαν τη μπλούζα με στάμπα«Survival Expert». Εάν και δεν μπορεί κανείς να γνωρίζει εάν αυτή η κίνηση έγινε εκούσια, ή ακούσια, ωστόσο η H&M αναγκάστηκε να απαντήσει για το όλο ζήτημα. Όπως αναφέρει σε δήλωσή της στην Washington Post η H&M:

«Καταλαβαίνουμε ότι πολλοί άνθρωποι έχουν αναστατωθεί από αυτή την εικόνα. Εμείς, που εργαζόμαστε στα H&M, δε μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε. Λυπούμαστε βαθύτατα που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία και επίσης μετανιώνουμε και για τη στάμπα καθ’ εαυτή. Συνεπώς, όχι μόνο αφαιρέσαμε την εικόνα, αλλά επίσης και το συγκεκριμένο σχέδιο από τα ράφια μας παγκοσμίως.

Είναι προφανές ότι οι διαδικασίες δεν ακολουθήθηκαν σωστά. Αυτό είναι αναμφίβολο. Θα ερευνήσουμε διεξοδικά γιατί συνέβη αυτό και θα προλαμβάνουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον».

Ωστόσο μέχρι στιγμής, πολλοί διάσημοι έχουν δηλώσει προσβεβλημένοι από την επίμαχη φωτογραφία. Μεταξύ αυτών και ο Weekend, ο οποίος δήλωσε μάλιστα ότι σταματάει τη συνεργασία του με την εταιρία ένδυσης:

 

 

Best of internet