Quantcast
THE STREAM

Η Dove για κάποιο λόγο έβγαλε μια διαφήμιση λοσιόν που δείχνει μια μαύρη γυναίκα να γίνεται λευκή

Απορούμε τι σκεφτόταν η ομάδα marketing που ενέκρινε αυτή τη διαφήμιση


Χρήστος Πρόεδρος · 9 Οκτωβρίου 2017

Μια (όχι ιδιαίτερα συγκαλυμμένα) ρατσιστική διαφήμιση δημοσίευσε η γνωστή φίρμα προϊόντων περιποίησης και ομορφιάς “Dove” της Unilever στο facebook με αποτέλεσμα το ίντερνετ να αντιδράσει και η Dove να καταλήξει να ζητήσει συγνώμη για την προσβλητική της ανάρτηση. Συγκεκριμένα η Dove, η οποία μάλιστα έχει «ξοδέψει» 13 χρόνια στα οποία χτίζει ένα επικοινωνιακό προφίλ που προωθεί τη διαφορετικότητα και την αποδοχή όλων των σωμάτων, ξάφνιασε όταν ανάρτησε μια διαφήμιση στην οποία απεικονίζεται μια μαύρη γυναίκα η οποία μεταμορφώνεται σε λευκή ως ένδειξη ανανέωσης και φρεσκάδας:

Στη διαφήμιση βλέπουμε μία μαύρη γυναίκα να βγάζει το καφετί μπλουζάκι που φοράει και να μεταμορφώνεται σε λευκή γυναίκα με λευκό μπλουζάκι αφού έχει χρησιμοποιήσει το αφρόλουτρο της εταιρείας. Στη συνέχεια, αυτή η δεύτερη γυναίκα μεταμορφώνεται με τον ίδιο τρόπο σε άλλη λευκή γυναίκα που φοράει ένα ακόμη πιο λευκό μπλουζάκι.

Μετά από έντονες αντιδράσεις, η ίδια η Dove αναγκάστηκε να αποσύρει το επίμαχο διαφημιστικό ζητώντας μάλιστα συγγνώμη για την όποια παρανόηση του μηνύματος από όσους αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι:

Μια εικόνα που αναρτήθηκε στο facebook έχασε εντελώς το στόχο του να εκπροσωπήσει προσεκτικά τις έγχρωμες γυναίκες. Μετανιώνουμε βαθιά για την προσβολή που προκάλεσε.

Πάντως απορούμε ποια ήταν αυτή η ομάδα μάρκετινγκ που σκέφτηκε σαν μια καλή ιδέα το 2017 να βγάλει μια διαφήμιση στην οποία μια μαύρη γυναίκα θα χρησιμοποιεί το τη λοσιόν dove και θα γίνεται λευκή. Και ποια ήταν η ομάδα που άκουσε αυτή την ιδέα και είπε, «τέλεια ιδέα, τι μπορεί να πηγαίνει στραβά μ’ αυτό». Και τέλος πάντων γιατί έπρεπε να αντιδράσει το ίντερνετ για να αντιληφθούν ότι η διαφήμιση που ανέβασαν θυμίζει αυτές τις διαφημίσεις:

Posted by Megan Blair on Samstag, 7. Oktober 2017

Best of internet