Quantcast

Ο σκηνοθέτης του Sorry to Bother You εξηγεί με απλά λόγια γιατί κάποιες ταινιάρες σνομπάρονται από τα Όσκαρ

Boots Riley πες τους το

THE NERDSTREAM

23 Ιανουαρίου 2019

Ναι, προφανώς, κάθε φορά που ανακοινώνονται οι υποψηφιότητες και στη συνέχεια οι νικητές των Όσκαρ, η κουβέντα πάντα πηγαίνει στο ποια βραβεία ήταν άδικα, ποια ήταν δίκαια, ποιοι σνομπαρίστηκαν, ποιοι πραβεύθηκαν με κονέ και τα σχετικά. ΟΚ, δε λέμε, πάντα έχει τον χαβαλέ του όλο αυτό, αλλά το ζουμί είναι ότι το εξής: για να φτάσει μια ταινία στις υποψηφιότητες των Όσκαρ, χρειάζεται να έχει μια πολύ συγκεκριμένη λογική και καμπάνια από πίσω της.

Για τέτοια πράματα μίλησε χτες εκτενώς στο Twitter o Boots Riley, δηλαδή ο MC των θρυλικών The Coup και σκηνοθέτης του περσινού αφρο-σουρεαλιστικού προλεταριακού έπους που άκουγε στο όνομα Sorry to Bother You. Η ταινία του, λοιπόν, παρότι λατρεύτηκε από κοινό και κριτική (κι είχε τις υποψηφιότητές της σε βραβεία γενικά), σνομπαρίστηκε παντελώς από τα φετινά Όσκαρ, χωρίς να αποσπά ούτε μια υποψηφιότητα. Δεν συνυπολόγισαν καν το γεγονός ότι ήταν ανάμεσα στις δικές μας αγαπημένες ταινίες του 2018, οι αλητήριοι.

Ενώ, λοιπόν, ο Riley σημειώνει πως προφανώς συμβαίνει συχνά να σνομπάρονται μικρές κι ανεξάρτητες ταινίες που δεν ταιριάζουν στο γενικό πνεύμα της τελετής, η ουσία είναι στο ότι υπάρχει μια ολόκληρη βιομηχανία για τις οσκαρικές καμπάνιες. Κι άμα δεν τρέξεις κι εσύ μια τέτοια καμπάνια, που κοστίζει χρήμα προφανώς, τότε τα Όσκαρ μάλλον θα σε σνομπάρουν πανηγυρικά.

Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά τον χείμαρρο αλήθειας και δείτε το Sorry to Bother You, αν δεν το έχετε κάνει ήδη:

Best of internet