Quantcast
ADVERTORIALS

Αυξάνονται οι ανησυχίες για τις κινήσεις των serial shoppers αυτή την Black Friday

Ένα νέο και περίεργο φαινόμενο κινείται γύρω από τις αγορές της Black Friday και είμαστε όλοι μας ύποπτοι


Διονύσης Παππάς · 24 Νοεμβρίου 2019

Μπορεί κανείς να μην ξέρει πως έγινε όλο αυτό, όμως είναι γεγονός. Ένα καινούριο, πρωτόγνωρο φαινόμενο σάρωσε (ή θέρισε, για να το πούμε με τη γλώσσα τους) την Μαύρη Παρασκευή, κατά κόσμον Black Friday: Αυτό των serial shoppers, δηλαδή των πιο μανιωδών οπαδών του shopping που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτές τις μέρες!

Μην ανησυχείτε, δεν πρόκειται για κάποια άγνωστη επιδημία ή για κάποια μυστική ομάδα, παρότι είναι μια δραστηριότητα που αυτή την περίοδο κοντράρει το κρυολόγημα! Είναι απλά αυτό που κάνουμε όλοι όταν έρχεται η Black Friday, όταν αποφασίζουμε ότι τα ψώνια χωρίς όριο είναι κάτι δίκαιο που πρέπει να γίνει πράξη.

Γιατί οι serial shoppers είναι άνθρωποι σαν εμάς, άνθρωποι βγαλμένοι από την καθημερινότητα – που απλά όταν ήρθε η Black Friday, ξέχασαν το καθετί που έκαναν και το όποιο χόμπι κι ενδιαφέρον είχαν στη ζωή, ώστε να αφοσιωθούν στο shopping και να θερίσουν τις εκπτώσεις. Και επειδή το να μείνει αυτό το κύμα shoppers στην ιστορία είναι επίσης δίκαιο και πρέπει να γίνει πράξη, η MediaMarkt αποφάσισε να το αποτυπώσει όπως του αξίζει: Με τη μορφή συνεντεύξεων σε βίντεο από αυτόπτες μάρτυρες θεριστών, τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ (YouTube) και εδώ (Instagram).

Κάπως έτσι ο φακός μας πληροφόρησε για τον κυρ Βασίλη που γύρισε την σούπερ φουλ έξτρα πίτσα του (με κυπριακή λούτζα) για σαλάτα με κινόα και καλαμπόκι:

Για τον φανατικό οπαδό που παράτησε ομάδα, γήπεδο και σύνδεσμο για να πάει για ψώνια:

Για τον γοητευτικό 40ρη κύριο Γιώργο (με τη διαιτούλα του), που μετονόμασε το wifi σε «serial shopper»:

Για τον αγρότη που σταμάτησε τον ελληνικό για τον καπουτσίνο με στέβια και ροβόλησε για τις εκπτώσεις:

Για την κυρία Νίτσα που έκανε το πλατινέ μαλλί μαύρο και αντί για κόμμωση ζήτησε θέρισμα:

Στο τέλος βέβαια η αλήθεια έλαμψε και η ενημέρωση νίκησε. Οι δημοσιογράφοι κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση σε έναν πραγματικό ειδήμονα σε ό,τι αφορά τους serial shoppers. Αυτός είναι ο Μπάμπης ο ταξιτζής, ένας πραγματικός (σύμφωνα με τον ίδιο) θαλασσόλυκος των δρόμων:

Αν ταυτίζεστε με κάποιον από αυτούς (ή με όλους, δεν κρίνουμε), δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεστε. Γιατί σε αυτή τη Black Friday serial shoppers γίναμε όλοι!

Κι αν δεν γίνατε ακόμη, στη MediaMarkt θα βρείτε ό,τι χρειάζεστε για να πειστείτε!

Best of internet