Quantcast
ADVERTORIALS

6 trends που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ ή και όχι

Συγκεντρώσαμε τις 6 τάσεις της μόδας που έμειναν χαραγμένες με πυρωμένο σίδερο στη μνήμη μας


Διονύσης Παππάς · 13 Σεπτεμβρίου 2019

Ας είμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας: Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να ξεφύγει από τα trends. Ακόμη κι αν κάποιος κάποιος είναι μελετητής άγριων σκαθαριών στην έρημο της Αυστραλίας ή χειριστής ρωσικού ραντάρ κάπου στον Αρκτικό κύκλο και μένετε μακριά από τη μόδα, όλο και κάτι από αυτά που ενθουσιάζουν όλο τον κόσμο θα σας αγγίξει εκεί στα τρίσβαθα της ψυχούλας σας.

Γιατί η αλήθεια είναι, αγαπητές φίλες και φίλοι, ότι και να θέλει κανείς να ξεφύγει από τα trends τη σήμερον ημέρα, είναι πλέον αδύνατο. Όπου κι αν σταθούμε και βρεθούμε, η μόδα και οι τάσεις της μας κυνηγούν μέσω των ΜΜΕ όπως οι μανούλες μας στην παραλία όταν ήμασταν μικροί, με αποτέλεσμα να ζοριζόμαστε στο τέλος να αποφασίσουμε το πως θέλουμε να ζήσουμε τη ζωή μας.

Οι τάσεις και οι μόδες όμως δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο. Αυτό είναι κάτι άλλο, πολύ απλό: Το να περνάμε καλά. Το να είσαι μέσα στη μόδα έχει πολύ μικρή σημασία, αυτό που έχει μεγάλη σημασία όμως είναι να ακολουθείς και να κάνεις δικό σου αυτό που απολαμβάνεις περισσότερο. Αυτό που στην τελική είναι το δικό σου γούστο.

Αυτό ακριβώς αποτυπώνεται σε αυτό το υπέροχο σύντομο φιλμάκι της μπίρας Fischer: Το ατελείωτο σπαμάρισμα από τάσεις, προτάσεις, συμβουλές και must που άλλοι διάλεξαν για εμάς. Δείτε το βίντεο:

Το θέμα λοιπόν είναι να κάνουμε τις δικές μας επιλογές με βάση το προσωπικό μας γούστο. Όπως άλλωστε παραδεχτήκαμε όλοι μαζί, τα trends δεν είναι από μόνα τους κακά και το να υποκύπτουμε (καμιά φορά) σε αυτά είναι μέρος της διαδικασίας όταν τα απολαμβάνουμε. Αυτό που κάνει τη διαφορά όμως την κάνει η προσωπική επιλογή. Γιατί όπως λέει και η Fischer, αυτό που ισχύει για την κάθε μόδα είναι το «this is just an option», το πραγματικό κριτήριο όμως είναι το «it’s about your taste»!

Εσείς με ποιο trend καήκατε;

Ροζ φλαμίνγκο

Κανένας δεν κατάλαβε πως το πλαστικό αυτό πτηνό εμφανίστηκε και πολλαπλασιάστηκε με τέτοιους ρυθμούς τα τελευταία δύο χρόνια, όμως σύντομα έγινε ενδημικό είδος της χώρας. Από την τελευταία βάθρα της Σαμοθράκης μέχρι την πιο απόκρημνη παραλία της Κρήτης μέχρι την τελευταία βραχονησίδα του Αιγαίου, υπάρχει όπου υπάρχει νερό και άνθρωποι (πιθανώς και χωρίς τους ανθρώπους). Στη στεριά και στη θάλασσα:

Προς το παρόν, τα ροζ φλαμίνγκο ετοιμάζονται σιγά σιγά να ξεχειμωνιάσουν σε πορτ μπαγκάζ, αποθήκες και γκαράζ.

Χίπστερ μούσια

Η χίπστερ γενειάδα είναι ένα άλλο trend του οποίου η ακριβής προέλευση αγνοείται, αν και σίγουρα προηγείται των σειρών Vikings και Game of Thrones, στις οποίες η τριχοφυΐα ομολογουμένως αφθονούσε. Ο σκοπός της μόδας αυτής είναι να χαρίζει στον κάτοχο της (ο οποίος συνήθως είναι γραφίστας, διαφημιστής, YouTuber ή κάτι τέτοιο) το look ξυλοκόπου, χωρίς όμως να χρειάζεται να πλησιάσουμε σε πριόνια, εκτός κι αν μιλάμε για αυτά που παίζονται στη διάβαση στο Πάντειο.

Για δυνατούς λύτες και για να πιάσεις το μέγιστο potential της hipster γενειάδας, ξυρίζεις και τα πλαϊνά στο κεφάλι ενώ λιγδώνεις το μαλλί πάνω – κάπως σαν Βίκινγκ επιδρομέας ας πούμε αλλά χωρίς να πρέπει να κάνεις και επιδρομές ή άλλα τέτοια κουραστικά.

Τατουάζ

Κάτι πολύ Stranger Things συνέβη στα late 80s/early 90s μάλλον, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να έχει αυτή τη στιγμή περισσότερα τατουάζ από τη Νέα Ζηλανδία πριν έρθουν καν οι Βρετανοί, ενώ με βάση πρόχειρους υπολογισμούς το 58.5% του πληθυσμού έκανε ή σκέφτηκε να κάνει τατουάζ με χένα. Από tribal μέχρι old school ναυτικά σύμβολα μέχρι το όνομα της θείας της Νίτσας σε Comic Sans (ήταν ψυχούλα η θεία Νίτσα), γράψαμε περίπου τα πάντα με μελάνι πάνω στο μπράτσο, την ωμοπλάτη ή τα παΐδια μας.

Ειδική μνεία αξίζουν τα τατουάζ με κινέζικους χαρακτήρες, τα οποία φτιάχνονται με την γνώση αιώνων που παρέχει το Google Translate και μπορεί εξίσου εύκολα να σημαίνουν «Γη, αέρας, φωτιά, νερό» ή «σιγοψήνουμε τα κολοκυθάκια σε χαμηλή φωτιά για 40 λεπτά».

Το animal print σε κάθε δυνατό είδος ρουχισμού

Ναι το καταλάβαμε, είναι πολύ ωραίο σχέδιο το animal print. Θυμίζει κάτι από Λονδίνο στα 70s ή κάτι από new wave και punk ακόμη πιο συγκεκριμένα – ή τουλάχιστον κάτι παρεμφερές είπε στη γιαγιά του όποια και όποιος ρωτήθηκε τι φοράει. Έχει μια αλητεία, κάτι ατίθασο και άγριο να πούμε, δίνει έναν αέρα ανανέωσης στο κατά τα άλλα βαρετό καθημερινό μας ντύσιμο. Μήπως να προσθέσουμε λίγη από αυτή την αλητεία στην ανιαρή ζωούλα μας;

Κάτι τέτοιο σκέφτηκαν λογικά πολλοί συνάνθρωποί μας και ντύθηκαν ολόκληροι με animal print, από φορέματα, μπλούζες και τσάντες μέχρι πιτζάμες, μπουρνούζια και ποδιές για την κουζίνα. Τελικά το αποτέλεσμα θυμίζει λιγότερο Vivian Westwood και περισσότερο ντοκιμαντέρ του BBC με τον David Attenborough για τις προοπτικές επιβίωσης της σιβηριανής λεοπάρδαλης, αλλά είτε είσαι fashion victim, είτε δεν είσαι.

 

Οι παντοδύναμες λεζάντες του Instagram

Η αλήθεια είναι πως ό,τι και να λέμε για το φαινόμενο influencer, οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ούτε έναν προσωπικά. Γνωρίζουν όμως πάρα πολλούς επίδοξους μιμητές και μιμήτριες, οι οποίοι πολλοί σβέλτα αφομοίωσαν το απίστευτα φινετσάτο στυλ του Instagram και του influencing (ή ακόμα χειρότερα στην περίπτωση των πολύ πιτσιρικάδων, μεγάλωσαν με αυτό).

Μιλάμε για τις συγκλονιστικές δηλώσεις τύπου «Μόνο ο Θεός μπορεί να με κρίνει» στην τοποθεσία Τολό Αργολίδας που όλοι θέλαμε να κάνουμε (και οι τολμηροί το κάναμε). Φυσικά οι αυτοσχεδιασμοί σε ύφος Πάολο Κοέλιο των φτωχών δεν έμειναν μόνο εκεί, αλλά με τη βοήθεια της κλασικής παιδείας του… Ίντερνετ συνεχίζονται με άλλες τέτοιες πανίσχυρες φράσεις:

«Αν δεν μπορείς να βρεις τη γαλήνη μέσα σου, δεν έχει πολύ νόημα να την ψάχνεις κάπου αλλού. 🐚
#summer #island #sea»

«Μόνο όταν ένας άνθρωπος καταλάβει ότι αξίζει κάτι για άλλους ανθρώπους, αισθάνεται ότι η ύπαρξή του έχει κάποιο νόημα. 👑
#summer #woman #brunette #island»

«Πήγαινε ταξίδια σαν να πρόκειται να πεθάνεις αύριο.. και να είσαι σίγουρος θα ζήσεις πιο ευτυχισμένος..!🏝»

«Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έμαθαν ποτέ πως ένας από τους πιο σημαντικούς σκοπούς της ζωής είναι να την απολαμβάνεις. 🏝
#summer#mykonos #chillout»

Trap

Δεν χρειάζεται εισαγωγή εδώ – η trap είναι το πιο κοινό όραμα που είχαμε σε αυτή τη χώρα από τη Μεγάλη Ιδέα (ή κάτι τέτοιο). Επίσης, η συνταγή είναι μάλλον εύκολη:

Autotune: check (ή μάλλον ΤΣΙΕΕΕΚ)

Χρυσά chains από τα Jumbo: check

Παλιά μούφα γούνα από θέατρο που χρεοκόπησε: check

Ιστορίες rags to riches ακόμη κι αν μεγαλώσαμε στο Διόνυσο: check

Kαι είμαστε πρακτικά έτοιμοι για την Capital Music και ένα ή δύο διεθνή χιτ που θα αναγνωρίζει και η γιαγιά σου (το πιάσατε, έτσι). Αυτά είναι τα ελάχιστα εφόδια που χρειάζεται κανείς και μετά είναι έτοιμος να κερδίσει τη δόξα, τα φράγκα και τη δική του γκλαμουράτη φωτογράφηση:

Υπήρξαν όλα αυτά αγαπητές φίλες και φίλοι, το ξέρουμε όλοι καλά. Κάποιοι την πάτησαν, κάποιοι όχι, εντέλει δεν έχει και τόση πολλή σημασία. Γιατί αυτό που έχει σημασία είναι να αντιπροσωπεύει τη δική σου επιλογή, εσύ να κάνεις αυτό που θέλεις κι αυτό που σου ταιριάζει. Γιατί στο κάτω κάτω, it’s about your taste!

 

#FischerBeer #ItsAboutYourTaste

 

 

 

 

Best of internet